Zoekresultaten

APG volgende stap in klantcontact met generatieve AI

APG: volgende stap in klantcontact met generatieve AI

Door Ilse van Stijn / 23 april 2024 / Reacties uitgeschakeld voor APG: volgende stap in klantcontact met generatieve AI

Ontdek hoe APG generatieve AI inzet om klantinteractie te verbeteren door complexe vragen efficiënt op te lossen met een krachtig LLM.

Read More
Optimaliseren van de veestapel op een datagedreven wijze

Optimaliseren van de veestapel op een datagedreven wijze

Door Ilse van Stijn / 8 april 2024 / Reacties uitgeschakeld voor Optimaliseren van de veestapel op een datagedreven wijze

Ontdek hoe datagedreven technologie de agrarische sector transformeert met realtime monitoring. Het Future Facts MLOps Framework optimaliseert processen voor verbeterde prestaties en resultaten.

Read More
Case DOOH-voorspellingsmodel voor veranderende omstandigheden

Case DOOH-voorspellingsmodel voor veranderende omstandigheden

Door Miranda Lenstra / 24 augustus 2023 / Reacties uitgeschakeld voor Case DOOH-voorspellingsmodel voor veranderende omstandigheden

Voor een DOOH-aanbieder heeft Future Facts Conclusion een voorspellingsmodel ontwikkeld dat flexibel inspeelt op veranderende omstandigheden en nauwkeurige voorspellingen biedt aan adverteerders.

Read More
PostNL: klaar voor de toekomst met Volume Forecasting Mail

PostNL: klaar voor de toekomst met Volume Forecasting Mail

Door Ilse van Stijn / 11 augustus 2023 / Reacties uitgeschakeld voor PostNL: klaar voor de toekomst met Volume Forecasting Mail

Lees hoe PostNL klaar is voor de toekomst met Volume Forecasting Mail (VFM), een ambitieus project dat postvolumes voorspelt en het PostNL Mail IT-landschap transformeert.

Read More
Case - fraudedetectie-verzekeringsclaims

Case fraudedetectie verzekeringsclaims

Door Ilse van Stijn / 30 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case fraudedetectie verzekeringsclaims

Op verzoek van een verzekeraar heeft Future Facts Conclusion in korte tijd een systeem ontwikkeld dat, met behulp van de nieuwste ontwikkelingen in Artificiële Intelligentie (AI), frauduleuze claims veel effectiever detecteert.

Read More
Case - Predictive Customer Churn

Case Predictive Customer Churn

Door Ilse van Stijn / 29 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case Predictive Customer Churn

Om grip te krijgen op het behouden van bestaande klanten, heeft Future Facts Conclusion een telecombedrijf geholpen met het ontwikkelen van een churnvoorspelmodel.

Read More
Case - Realtime pricing

Case Realtime pricing

Door Ilse van Stijn / 28 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case Realtime pricing

Door de implementatie van een realtime pricingproces bij een energiemaatschappij kunnen pricinganalisten hun modellen vernieuwen en verbeteren.

Read More
Case - Advanced Analytics Platform

Case Advanced Analytics Platform

Door Ilse van Stijn / 27 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case Advanced Analytics Platform

Bij een logistiek bedrijf staat Analytics centraal in ieder bedrijfsonderdeel. Future Facts Conclusion heeft geholpen bij de inrichting van een centraal Advanced Analytics Platform.

Read More
Case - Analytics Center of Excellence - ACE

Case Analytics Center of Excellence (ACE)

Door Ilse van Stijn / 26 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case Analytics Center of Excellence (ACE)

Om Business Analytics op een goede manier te organiseren, heeft Future Facts Conclusion een telecombedrijf geholpen met het inrichten van een Analytics Center of Excellence (ACE).

Read More
Case - Realtime belfraude detectie

Case Realtime belfraude-detectie

Door Ilse van Stijn / 25 juni 2019 / Reacties uitgeschakeld voor Case Realtime belfraude-detectie

Met behulp van een realtime-decisionsysteem heeft Future Facts Conclusion een telecombedrijf geholpen om belfraude near-realtime te detecteren, beperken en rapporteren.

Read More