Efficiënte klantbediening binnen 6 weken
In een wereld waar klanttevredenheid het verschil maakt, is efficiëntie essentieel. Met onze GenAI-gedreven KCC-oplossing bieden wij een revolutionaire aanpak om capaciteitsproblemen aan te pakken, wachttijden te reduceren en de kwaliteit van klantinteractie te verhogen. Binnen 6 weken ervaar je al de voordelen van een verbeterde klantenservice!
GenAI Blogs
Slim zoeken, slimmer vinden: Retrieval Augmented Generation in LLM’s
Generative AI: direct toepasbaar voor élke organisatie
Onze samenwerking met APG is een goed voorbeeld van de impact van Generative AI. APG, verantwoordelijk voor het pensioen van 4,5 miljoen Nederlanders, zocht naar manieren om de complexiteit van klantvragen te beheersen. Met onze innovatieve KCC-oplossing hebben we hen geholpen hun klantenservice te optimaliseren, wat leidt tot een snellere en effectievere afhandeling van de vragen van deelnemers en fondsen.
Klantcase APG: volgende stap in klantcontact met generatieve AI
Interview: Generative AI voor het beantwoorden van klantvragen
Video: APG kennisbank-GPT
Waarom kiezen voor onze GenAI KCC-oplossing?
Succesvolle klantcases en best practices uit eerdere projecten
Lid van NEN Normcommissie ‘Big Data & AI’ en scherpe naleving AI-act
Werkzaamheden conform ISO-normen voor dataveiligheid
Binnen 6 weken inzicht in het verbeterpotentieel
Hooggekwalificeerd team, gespecialiseerd in (Gen)AI-oplossingen
Als onderdeel van Conclusion alle expertise in huis voor end-to-end oplossingen
GenAI Factsheets
Download onze factsheets en verdiep je in de mogelijkheden van Generative AI. Ontdek hoe Large Language Models helpen bij het opzetten van een veilige interne kennisbank, die snel en betrouwbaar antwoorden genereert en innovatieve contentcreatie ondersteunt, terwijl je voldoet aan de compliancy- en beveiligingsrichtlijnen.
Klaar om te ontdekken hoe wij jou kunnen helpen met een GenAI driven klantcontactcentrum?
Bel ons vandaag nog voor een vrijblijvend adviesgesprek!