Ontdek de toekomst van klantcontact met een GenAI driven KCC

Efficiënte klantbediening binnen 6 weken

In een wereld waar klanttevredenheid het verschil maakt, is efficiëntie essentieel. Met onze GenAI-gedreven KCC-oplossing bieden wij een revolutionaire aanpak om capaciteitsproblemen aan te pakken, wachttijden te reduceren en de kwaliteit van klantinteractie te verhogen. Binnen 6 weken ervaar je al de voordelen van een verbeterde klantenservice!

GenAI Blogs

Slim zoeken, slimmer vinden Retrieval Augmented Generation in LLM’s

Slim zoeken, slimmer vinden: Retrieval Augmented Generation in LLM’s

Generative AI: direct toepasbaar voor élke organisatie

Generative AI: direct toepasbaar voor élke organisatie

Onze samenwerking met APG is een goed voorbeeld van de impact van Generative AI. APG, verantwoordelijk voor het pensioen van 4,5 miljoen Nederlanders, zocht naar manieren om de complexiteit van klantvragen te beheersen. Met onze innovatieve KCC-oplossing hebben we hen geholpen hun klantenservice te optimaliseren, wat leidt tot een snellere en effectievere afhandeling van de vragen van deelnemers en fondsen.

APG volgende stap in klantcontact met generatieve AI

Klantcase APG: volgende stap in klantcontact met generatieve AI

Bastiaan Sjardin over generative AI

Interview: Generative AI voor het beantwoorden van klantvragen

video-APG

Video: APG kennisbank-GPT

Waarom kiezen voor onze GenAI KCC-oplossing?

Succesvolle klantcases en best practices uit eerdere projecten

Lid van NEN Normcommissie ‘Big Data & AI’ en scherpe naleving AI-act

Werkzaamheden conform ISO-normen voor dataveiligheid

Binnen 6 weken inzicht in het verbeterpotentieel

Hooggekwalificeerd team, gespecialiseerd in (Gen)AI-oplossingen

Als onderdeel van Conclusion alle expertise in huis voor end-to-end oplossingen

GenAI Factsheets

Download onze factsheets en verdiep je in de mogelijkheden van Generative AI. Ontdek hoe Large Language Models helpen bij het opzetten van een veilige interne kennisbank, die snel en betrouwbaar antwoorden genereert en innovatieve contentcreatie ondersteunt, terwijl je voldoet aan de compliancy- en beveiligingsrichtlijnen.

Joyce Lopulalaan

Klaar om te ontdekken hoe wij jou kunnen helpen met een GenAI driven klantcontactcentrum?

Bel ons vandaag nog voor een vrijblijvend adviesgesprek!