14 februari 2019: Data Driven Commerce

Op donderdag 14 februari zijn wij als partner verbonden aan het door BBP Media georganiseerde evenement Data Driven Commerce.

Data Driven Customer Experience

Het thema voor deze editie is ‘Data Driven Customer Experience’. De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe je dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kun je met data inspelen op de klantervaring? En neem je hiervoor de bestaande (interne) processen als startpunt, of houd je je vast aan de reeds verzamelde klantervaringen (extern)? Of zorgt een combinatie van beide invalshoeken voor het beste resultaat?

Future Facts

Op het event zijn wij aanwezig met een stand en zullen wij een inhoudelijke sessie verzorgen waarin we de stappen van datagedreven klantbeleving doorlopen.

Laat je inspireren

Ben je marketing-/commerceprofessional en verantwoordelijk voor het optimaliseren van budgetten en processen? Kom dan langs en laat je inspireren!

Meld je aan voor Data Driven Commerce

Meer nieuws