14 februari 2019: Data Driven Commerce

Op donderdag 14 februari zijn wij aanwezig als Gold sponsor op het Data Driven Commerce evenement in Utrecht.

Data Driven Customer Experience

Het thema voor deze editie is ‘Data Driven Customer Experience’. De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe je dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kun je met data inspelen op de klantervaring? En neem je hiervoor de bestaande (interne) processen als startpunt, of houd je je vast aan de reeds verzamelde klantervaringen (extern)? Of zorgt een combinatie van beide invalshoeken voor het beste resultaat?

Lezing TomTom en Future Facts

Op het event zijn wij aanwezig met een stand en zullen wij samen met TomTom een inhoudelijke sessie verzorgen waarin we de stappen van datagedreven klantbeleving doorlopen. In deze inspirerende lezing vertellen we hoe Future Facts heeft geholpen met het ontwikkelen van een datagedreven framework waarmee de marketing ROI van TomTom aanzienlijk is verhoogd. Een mooi voorbeeld van waardecreatie met data!

In parellelsessie ronde 2, van 12:15u. tot 12:45u., staan Simona Nita (Global Senior Data Analyst bij TomTom) en Adil Bohoudi (Founder & Managing Director bij Future Facts) samen op het podium. Lees hier meer over de presentatie.

Laat je inspireren

Ben je marketing-/commerceprofessional en verantwoordelijk voor het optimaliseren van budgetten en processen? Kom dan langs en laat je inspireren!

Meld je aan voor Data Driven Commerce

Meer nieuws